
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Medytacje. Dobra Karma
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Zestaw 3 x AP SENSATION (Kolagen w kapsułkach)
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Spojrzenie na niewidzialne
Nie wierz we wszystko, co czujesz. Rozpoznaj swoje emocje i uwolnij się od lęków
towar niedostępny






Opis
Emocje, zarówno pozytywne, jak i negatywne, są częścią naszej natury. Jeśli jednak nas przytłaczają i odbierają radość życia, to znak, że wpadliśmy w emocjonalną pułapkę. Doktor Leahy pokazuje, jak wydostać się z błędnego koła lęków, niepokoju, zazdrości, rozpaczy, gniewu lub sprzecznych uczuć. Nie wierz we wszystko, co czujesz to przełomowe podejście do terapii poznawczo-behawioralnej, dzięki której nauczymy się rozpoznawać szkodliwe schematy emocjonalne i zastępować je bardziej konstruktywnymi strategiami. Liczne zawarte w książce ćwiczenia i sposoby umacniania poczucia własnej wartości pomogą nam lepiej radzić sobie z bolesnymi i niechcianymi uczuciami, a nawet pomóc w tym innym.
Nie ma czegoś takiego jak „złe” emocje. Ale jeśli przez większość czasu doświadczamy smutku, złości czy niepokoju, musimy odnaleźć równowagę, by móc odczuwać także radość, szczęście i miłość. Ta książka pokazuje, jak to zrobić i żyć pełnią życia.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Leahy Robert L. |
Data wydania | 2021 Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-8188-630-7 |
Liczba stron | 288 |
Wymiary | 140x205 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.