Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- RAMTHA Biała Księga
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Uwolnienie. Dobra karma
- Książka o tabu na drodze do samopoznania
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
O sensie życia
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Jedenaście miesięcy po wyzwoleniu z nazistowskich obozów koncentracyjnych Viktor E. Frankl wygłosił w Wiedniu szereg publicznych wykładów. Psychiatra, który wkrótce stał się sławny na całym świecie, wyjaśnił swoje główne myśli na temat sensu życia i odporności nawet w obliczu wielkich przeciwności. Mocnych dowodów na to dostarczają jego własne bolesne doświadczenia straty, głodu czy lęku przed śmiercią, które jednak pozwoliły na zaistnienie nadziei, przyjaźni i poczucia celu w obozowej rzeczywistości.
Opierając się na maksymie „Żyj tak, jakbyś żył po raz drugi i za pierwszym razem postąpił równie niewłaściwie, jak zamierzasz postąpić teraz!”, Frankl ujawnił swoje podstawowe przekonanie, że bycie człowiekiem oznacza możliwość do bycia innym w każdej sytuacji.
Przesłanie to rezonuje dziś równie silnie jak przed laty. Pomimo niewyobrażalnych przeżyć Frankl nauczył się, dzięki sile swoich współwięźniów, że każdy kryzys niesie ze sobą również szansę i że zawsze można „powiedzieć tak życiu”. To głęboka, ponadczasowa i nadal aktualna lekcja dla nas wszystkich. Znajdź nadzieję nawet w tych mrocznych czasach!
Dane techniczne
| Autor | Viktor E. Frankl |
| Tłumacz | Ewa Kochanowska |
| Data wydania | 2021, Wrzesień |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788382524789 |
| Liczba stron | 160 |
| Wymiary | 130 x 200 mm |
| Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.