
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Umysł na wolności
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Przewodnik po medycynie Chińskiej
- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
O sensie życia
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny






Opis
Jedenaście miesięcy po wyzwoleniu z nazistowskich obozów koncentracyjnych Viktor E. Frankl wygłosił w Wiedniu szereg publicznych wykładów. Psychiatra, który wkrótce stał się sławny na całym świecie, wyjaśnił swoje główne myśli na temat sensu życia i odporności nawet w obliczu wielkich przeciwności. Mocnych dowodów na to dostarczają jego własne bolesne doświadczenia straty, głodu czy lęku przed śmiercią, które jednak pozwoliły na zaistnienie nadziei, przyjaźni i poczucia celu w obozowej rzeczywistości.
Opierając się na maksymie „Żyj tak, jakbyś żył po raz drugi i za pierwszym razem postąpił równie niewłaściwie, jak zamierzasz postąpić teraz!”, Frankl ujawnił swoje podstawowe przekonanie, że bycie człowiekiem oznacza możliwość do bycia innym w każdej sytuacji.
Przesłanie to rezonuje dziś równie silnie jak przed laty. Pomimo niewyobrażalnych przeżyć Frankl nauczył się, dzięki sile swoich współwięźniów, że każdy kryzys niesie ze sobą również szansę i że zawsze można „powiedzieć tak życiu”. To głęboka, ponadczasowa i nadal aktualna lekcja dla nas wszystkich. Znajdź nadzieję nawet w tych mrocznych czasach!
Dane techniczne
Autor | Viktor E. Frankl |
Tłumacz | Ewa Kochanowska |
Data wydania | 2021, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382524789 |
Liczba stron | 160 |
Wymiary | 130 x 200 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.