Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Nieznany Świat 11/2025 (419)
- Sny. Czego możemy się z nich dowiedzieć?
- Szept Boga. Przesłanie na każdy dzień
Poznaj Swojego Anioła Stróża
Cena regularna:
34,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Książka prezentuje przegląd Hierarchii Anielskich oraz przedstawia Twojego własnego Anioła Stróża, jego główne cechy, właściwości i moce. Pozwala to na lepsze zrozumienie własnego miejsca w życiu, jak i nawiązanie bliskich relacji ze swoim Aniołem Stróżem, co może mieć głęboki wpływ na codzienną egzystencję. Książka pomaga też zapoznać się z głównymi cechami Anioła Stróża naszych bliskich, w efekcie czego możemy spojrzeć na życie własne i bliskich z wyższej, ponadczasowej perspektywy.
Ze szczegółami dowiadujemy się nie tylko o Anielskich Zastępach, lecz zyskujemy również okazję do odkrycia Uniwersalnych, Wyższych Praw rządzących Wszechświatem - Anioły są bowiem Ich uosobieniem. Podążanie za Nimi jest jak najbardziej praktyczne, o czym możesz dowiedzieć się kierując modlitwy do swojego osobistego Anioła Stróża. Owe specyficzne modlitwy również zostały zawarte w tej książce.
Opracowanie to umożliwia ponadto nawiązywanie komunikacji z Aniołami odpowiedzialnymi za dany dzień w roku, efektem czego otrzymujemy sposobność do odkrycia całego spektrum Anielskich Mocy i Możliwości.
Autor: Haziel
Tłumacz: Oliwka Neugebauer
Dane techniczne
| Autor | Haziel |
| Tłumacz | Oliwka Neugebauer |
| Data wydania | 2012, Lipiec |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 978-83-60280-24-9 |
| Liczba stron | 192 |
| Wymiary | 145 x 205 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.