Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Porady naturoterapeutki Barbary Kazany. Część 1
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnica życia zawarta w dacie urodzenia
RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
Cena regularna:
34,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Nie będziecie już musieli żebrać i martwić się o codzienny chleb, ponieważ nauczyliście się, jak to zmieniać. Uwolnijcie się od depresji, ponieważ znacie głęboką radość i wystarczy, żebyście sobie o niej przypomnieli, by wasza rzeczywistość uległa zmianie. Posiadacie zdolność, by wyleczyć skaleczony palec. Dlaczego chcielibyście cierpieć? Dlaczego chcielibyście kontynuować stagnację waszej nudnej egzystencji? Nie istnieje powód, by wasze życie było przyziemne, za to istnieje wiele powodów, by zmieniało się każdego dnia.
(Ramtha)
Ramtha jest oświeconym Mistrzem - Nauczycielem, który podczas swojego życia zrozumiał jak tworzymy rzeczywistość i odkrywamy niezwykłość w życiu, wykorzystując nieograniczony potencjał naszego umysłu. Jego posłanie niosące ze sobą nadzieję dla ludzkości, zmieniło wiele dróg życiowych, ale żadnej do takiego stopnia, jak Judy Zebry Knight.
JZ Knight jest unikalnym, jedynym Kanałem Ramthy. Historycy i religioznawcy, którzy badali jej pracę i życie, nazywają ją Wielkim Amerykańskim Kanałem oraz widzą w niej jedną z najbardziej charyzmatycznych i przekonujących duchowych liderek współczesności.
Tłumacz: Aleksandra Paprocka-Nath
Dane techniczne
Tłumacz | Aleksandra Paprocka-Nath |
Data wydania | 2019 |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788379670772 |
Liczba stron | 104 |
Wymiary | 150 x 212 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.