
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Podróż na Jowisza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
Rozważania seminaryjne i wykłady na temat programu nauczania
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Tematem, któremu poświęconych jest kilka pierwszych spotkań, jest nauka o temperamentach, która pomaga nauczycielowi być „artystą” wychowania i nauczania. Książka zawiera ważne wskazówki i uwagi dotyczące podejścia do lektur w szkole waldorfskiej. Szeroko omawiana jest też dydaktyka nauczania przyrody,zwłaszcza początków nauczania botaniki. Rozważania te pokazują, jak bardzo ważne jest, aby umożliwić uczniom postrzeganie i rozumienie zjawisk przyrody w związku z porządkiem stworzenia.
Pedagogiczny i praktyczny geniusz Steinera dał o sobie znać w pedagogicznych „pracach domowych”, które zadawał uczestnikom kursu każdorazowo na następny dzień. Jak radzić sobie z tym czy z owym problemem dotyczącym dyscypliny? Jak pomóc uczniowi odpychanemu przez klasę? Jak postępować z dziećmi, które są zbyt „grzeczne”, a jak z tymi, dla których nauczyciel staje się obiektem marzeń? Co robić, kiedy całe grupy dzieci wykazują wyraźne braki pod względem wiedzy? Książka ta jest bardzo ważną pozycją dla wychowawców i pedagogów.
Autor: Rudolf Steiner
Tłumacz: Adam Winiarczyk
Dane techniczne
Autor | Rudolf Steiner |
Tłumacz | Adam Winiarczyk |
Seria wydawnicza | Biblioteka antropozoficzna |
Data wydania | 2006 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 83-86132-50-7 |
Liczba stron | 207 |
Wymiary | 142 x 204 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.