
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Sirius-D Classic (100g)
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznany Świat 03/2025 (411)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
Sukces jest dla Ciebie
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Czy można rozwijać świadomość w codziennym życiu, w pracy zawodowej, w biznesie? Co przyciąga, promuje i buduje sukces, a nie wymaga czasu, energii i wysiłku? Tajemnica sukcesu wielu ludzi polega na tym, że robią to, co lubią najbardziej i dają z siebie wszystko. Oznacza to, że możemy odnieść sukces, w czymkolwiek zechcemy. Rozluźnij się, przestań z kimkolwiek rywalizować. W świecie sukcesu nie ma żadnej konkurencji.
Dr David R. Hawkins przez wiele lat, niemalże do samej śmierci wygłaszał cyklicznie otwarte wykłady na przeróżne tematy. W Arizonie, gdzie mieszkał, miał stałe grono wiernych słuchaczy, którzy nazywali go pieszczotliwie „Doktorkiem”; a on dobrotliwie, z energią i z humorem pokazywał im jak w lustrze, co jest esencją każdej pozytywnej zmiany.
Sukces jest dla Ciebie, to książka która pozwala poczuć się właśnie tak, jakbyśmy uczestniczyli w wykładach dr. Hawkinsa – to spotkanie z nauczycielem z krwi i kości, praktycznym, z życiowym podejściem i z poczuciem humoru.
Dzięki wskazówkom zawartym w tej książce odnajdziesz w sobie osobistą moc, płynącą prosto z serca i sprawisz że to, jak zarabiasz na życie przyniesie Ci prawdziwy sukces. Przeczytaj tę książkę a wszystko stanie się jasne.
Dane techniczne
Autor | David Hawkins |
Tłumacz | Katarzyna Emilia Bogdan |
Data wydania | 2017, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788365400116 |
Liczba stron | 232 |
Wymiary | 145 x 207 |
Okładka | twarda |
tagi | GhU^kl |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.