Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Harmonizator radiestezyjny ZTT10
- Symulacja. Wyjście z ukrytego programu, który więzi ludzkość
- Mydło w płynie ze srebrem (300 ml)
- Szept Boga. Przesłanie na każdy dzień
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
Tam, gdzie rzeki przychodzą na świat
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Dzięki genealogii mamy szansę odnaleźć własne korzenie, archeolodzy poszukują pierwszych budowli, które dały zaczątek wielkim ośrodkom miejskim. Mało nas obchodzi, gdzie biorą początek rzeki, będące w istocie tym, bez czego nie byłoby życia na Ziemi.
Podróże Arkadego Radosława Fiedlera dowodzą, że dotarcie do ich źródeł nie zawsze jest łatwe, ale i samo ich poszukiwanie, i wreszcie odnalezienie to ekscytująca przygoda, zwłaszcza gdy po drodze poznajemy interesujących ludzi i niezwykłe miejsca.
Arkady Radosław Fiedler – poseł na Sejm RP V, VI i VII kadencji, podróżnik z zamiłowania, współtwórca i współwłaściciel (z bratem Markiem) Muzeum-Pracowni Literackiej Arkadego Fiedlera wraz z Ogrodem Kultur i Tolerancji w Puszczykowie pod Poznaniem (fiedler.pl). Jest współautorem wydawnictw National Geographic: „Między niebem a piekłem”, „Wyprawy na koniec świata” i „Świat na talerzu” oraz autorem książek: „Barwny świat Arkadego Fiedlera”, „Wabiła nas Afryka Zachodnia”, „Najpiękniejszy ogród świata”, „Majowie. Reaktywacja”, „Chwała Andów”, „Dolina stuletnich młodzieńców”, „Sumienie Amazonii”, „Do głębi intrygujący kraj”.
Dane techniczne
| Autor | Arkady Radosław Fiedler |
| Data wydania | 2024, Lipiec |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788383332253 |
| Liczba stron | 208 |
| Wymiary | 150 x 210 mm |
| Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.