Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Nieznany Świat 11/2025 (419)
- Sny. Czego możemy się z nich dowiedzieć?
- Szept Boga. Przesłanie na każdy dzień
Życie według Kintsugi. Jak pokochać niedoskonałości
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Kintsugi, czyli jak pokochać niedoskonałości życia.
Kintsugi to japońska sztuka naprawiania wyrobów ceramicznych, która polega na zdobieniu pęknięć metalami szlachetnymi, co dodaje im niezwykłego uroku. Ideę naprawy niedoskonałości poprzez ich podkreślenie można przełożyć również na każdą sferę życia.
Japońska filozofia złotych blizn uczy, jak być dla siebie wystarczająco dobrym, podnosić się po porażkach, wracać do równowagi po trudnych doświadczeniach oraz pogodzić się z nieprzewidywalnym. Sprawdź, jak starożytne praktyki pomagają lepiej funkcjonować we współczesnym świecie. Dowiedz się, w jaki sposób:
*opanować niepokój, dostrajając swój rytm dnia do rytmu natury;
*wprowadzić łagodną samodyscyplinę, dzięki której łatwiej zniesiesz nagłe zmiany;
*przestać się bać strat, trudnych decyzji i wyborów, a także funkcjonować w zgodzie ze sobą;
*zbilansować dietę według wskazówek mieszkańców Okinawy i zapewnić sobie dłuższe życie.
Ten pięknie ilustrowany poradnik zabierze cię w sensualną i łagodną podróż po Japonii, podczas której docenisz uważność, wyciszysz umysł i docenisz każdy aspekt życia.
Dane techniczne
| Autor | Candice Kumai |
| Tłumacz | Katarzyna Dumińska |
| Data wydania | 2020, Wrzesień |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788366436275 |
| Liczba stron | 330 |
| Wymiary | 145 x 235 mm |
| Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.