
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Leczenie poprzez nerw błędny. Pokonaj lęk, depresję, stres i traumę poprzez regulację układu nerwowego
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Tak wymyślono chrześcijaństwo
- Przebudzenie Nadświadomości. Przewodnik po Ewolucji Duszy
- Podróż na Jowisza
- Historia ewolucji świadomości
- Leczenie żywieniem. Źródło życia i zdrowia
- Wahadło IZIS makro
Trzy Magiczne Słowa
Cena regularna:
48,00 zł
towar niedostępny






Opis
Tekst Trzy Magiczne Słowa przedstawia prostą, ale głęboką prawdę: możemy kształtować świat zewnętrzny poprzez wewnętrzne kształtowanie naszych myśli. Zamiast być kontrolowanym przez okoliczności, możemy stać się architektami naszej rzeczywistości, wykorzystując moc samej świadomości.
W swoim dziele, autor ilustruje tę zasadę w dwunastu medytacjach, które pomagają odmienić przebieg trudnych sytuacji i pielęgnować wyzwalające myśli. Jasno zostaje nam pokazane, jak:
- zrozumieć prawdziwy związek między umysłem a materią
- uwolnić się od ograniczających przekonań
- zaprogramować swoje myśli na sukces
- wykorzystać moc podświadomego umysłu
- rozwinąć swoje wrodzone zdolności intuicyjne
Jak ujął to Andersen, książka ta ma na celu ujawnienie Ci twojej własnej mocy nad wszystkimi rzeczami. Dowiesz się, że w całym stworzeniu jest tylko jeden "poruszyciel", a tym "poruszycielem" jest myśl.
Duchowy klasyk, który znacznie wyprzedził swoje czasy. . . . Dzięki wyrazistemu przesłaniu o potrzebie duchowego wzmocnienia, tekst Trzy Magiczne Słowa przekazuje nam klucz do przebudzenia i życia w pokoju, z mocą i sukcesem w każdej dziedzinie.
Eckhart Tolle
Dane techniczne
Autor | U. S. Andersen, Eckhart Tolle |
Tłumacz | Dariusz Jagiełło |
Data wydania | 2024 |
ISBN | 978-8361897-09-5 |
Liczba stron | 316 |
Wymiary | 155x230 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.