
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Sirius-D Classic (100g)
- Medytacje. Dobra Karma
- Autoterapia dzieci w opowiadaniach. Mam moc wyzdrowieć
- Podróż na Jowisza
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Prawa ewolucji świadomości
- Medycyna chińska (mechanizm otyłości)
Nostradamus. Kompletne przepowiednie
Cena regularna:
54,90 zł
towar niedostępny






Opis
Sprawdź, które przepowiednie Nostradamusa się już sprawdziły!
Nostradamus jest powszechnie znany jako największy wróżbita i wizjoner, jaki kiedykolwiek żył. W całej historii wydawniczej tylko Biblia sprzedała się w większej liczbie egzemplarzy niż jego proroctwa, które były drukowane od jego śmierci w XVI wieku.
Ta książka zawiera zaktualizowane komentarze autora, jest to międzynarodowy bestsellerowy wybór najistotniejszych przepowiedni słynnego jasnowidza.
Wykorzystując rewolucyjną nową analizę tajnego datowania proroctw Nostradamusa, książka Nostradamus. Kompletne przepowiednie ujawnia zaskakujące interpretacje, oferując odpowiedzi na istotne pytania: Czy upadek brytyjskiej monarchii jest nieunikniony? Czy dojdzie do globalnej wojny, a jeśli tak, co to będzie oznaczać dla klimatu na świecie?
Nostradamus przewidział katastrofę Twin Towers z 11 września 2001 roku, wojnę w Iraku w 2003 roku, huragan Katrina, niszczycielskie tsunami w latach 2004/2005 i przepowiedział przyszłość na nadchodzące dziesięciolecia. Dzięki przełomowym tłumaczeniom Mario Readinga i ostrym, kompetentnym komentarzom, czytelnicy mogą teraz przeanalizować przyszłą historię XXI wieku, zanim to się stanie.
Największy wizjoner w dziejach świata powie ci co, czeka ludzkość w przyszłości.
Dane techniczne
Autor | Mario Reading |
Tłumacz | Bartłomiej Kotarski |
Data wydania | 2024, Luty |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788383216225 |
Liczba stron | 368 |
Wymiary | 148 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.