Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Narum Fast - metabiotyk 200 mg, (30 kapsułek)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- PILONYX
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Być w świecie, ale nie z tego świata
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
50 mitów o urodzie
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jana Zubcowa to znana rosyjska dziennikarka, która o zapachach, kremach i pozostałych damskich sztuczkach potrafi pisać tak, że czytają nawet mężczyźni. Z kolei Tiina Orasmae-Meder jest lekarzem kosmetologiem oraz założycielką marki profesjonalnych kosmetyków Meder Beauty Science. Obie doskonale znają się na pielęgnacji kobiecego ciała i od lat walczą ze szkodliwymi stereotypami dotyczącymi zabiegów kosmetycznych.
Z lektury ich najnowszej książki dowiesz się m.in:
• Skąd się biorą mity i plotki dotyczące urody oraz branży kosmetycznej?
• Jak dbać o cerę i nie dać się przy tym zwariować?
• Czy cena faktycznie przekłada się na jakość, a domowe kosmetyki dorównują tym ze sklepowych półek?
• Czy mamy powody, aby obawiać się botoksu oraz komórek macierzystych?
• Czy naprawdę potrzebujemy innego kremu dla każdej części ciała?
• Jak sprawy się mają z azjatyckimi kosmetykami oraz płynami micelarnymi?
• Czy rzeczywiście istnieją kosmetyki, które nigdy nie wywołują alergii?
Książka 50 mitów o urodzie ujawnia całą prawdę o kosmetykach organicznych, wpływie słońca na skórę oraz wielu innych kontrowersyjnych kwestiach ważnych dla nowoczesnych kobiet.
Tłumacz: Maryja Łucewicz-Napałkow
Dane techniczne
Autor | Jana Zubcowa, Tijna Orasmae-Meder |
Tłumacz | Maryja Łucewicz-Napałkow |
Data wydania | 2016, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788375795554 |
Liczba stron | 296 |
Wymiary | 170x235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.