Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Polski Tarot - wersja czarno-biała. 78 kart i instrukcja,
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Narum Fast - metabiotyk 200 mg, (30 kapsułek)
6 filarów poczucia własnej wartości
Cena regularna:
59,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Najsłynniejszy poradnik psychologiczny o budowaniu poczucia własnej wartości. Książka ta udziela odpowiedzi na cztery ważkie pytania: „Czym jest poczucie własnej wartości?”, „Dlaczego jest ważne?”, „Co można zrobić, aby podnieść jego poziom?” i „Jaką rolę pełnią inni w jego kształtowaniu?”.
Kwestia samooceny – nazywanej też poczuciem własnej wartości – to modny temat w najlepszym tego słowa znaczeniu. Smutna prawda o powszechnym braku zdrowej samooceny daje o sobie znać z ogromną siłą, domagając się rozwiązań. Nathaniel Branden należy do ścisłego grona prekursorów wiedzy o samoocenie i uzdrawianiu, a „6 filarów poczucia własnej wartości” to swoista suma jego wcześniejszych doświadczeń i publikacji.
„Z mojego doświadczenia wynika, że większość ludzi nie docenia własnych sił, by przeprowadzić zmiany i się rozwijać. Są przekonani, że schemat z wczoraj trzeba powtórzyć jutro. Nie dostrzegają możliwości wyboru, która obiektywnie istnieje. Rzadko uświadamiają sobie, jak wiele mogą dla siebie uczynić, jeśli za cel postawią sobie prawdziwy rozwój i wysoką samoocenę i jeśli będą skłonni wziąć odpowiedzialność za własne życie”.
(fragment książki)
Dane techniczne
Autor | Nathaniel Branden |
Tłumacz | Hanna Dąbrowska |
Data wydania | 2023, Styczeń |
Numer wydania | 6 |
ISBN | 9788367327312 |
Liczba stron | 480 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.