Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- AP MIST Rosarium (100 ml)
- Narum 500 mg (30 tabletek)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
7 kroków do bogactwa w 7 dni. Kurs mentalnego przyciągania dobrobytu finansowego (i nie tylko)
Cena regularna:
34,30 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Co wyróżnia ludzi sukcesu? Być może odpowiesz, że bogaci rodzice, brakiem kręgosłupa moralnego czy sprzyjające okoliczności, na jakie trafili. Tymczasem większość z nich po prostu wierzy w siebie i swój sukces. Tylko tyle i aż tyle. Co więcej, zazdroszcząc im i pielęgnując własne uprzedzenia w stosunku do pieniędzy, sam skazujesz się na porażkę. Bo to, co masz w głowie, znajduje później odzwierciedlenie w portfelu i na koncie.Książka, która przywróci Ci wiarę w dobrobyt. Dzięki niej poznasz sprawczą moc własnej wyobraźni i zrozumiesz, że bogactwo rozpoczyna się właśnie tu i teraz. Nauczysz się przyciągać do swojego życia tylko to, czego pragniesz i zrozumiesz siłę każdej myśli. Poprawisz własną kreatywność i koncentrację oraz wypróbujesz trwający tydzień na program zabaw z pieniędzmi, po ukończeniu którego Twój dobrobyt dosłownie rozkwitnie. Jesteś o jedną myśl od bogactwa! Co wyróżnia ludzi sukcesu? Być może odpowiesz, że bogaci rodzice, brakiem kręgosłupa moralnego czy sprzyjające okoliczności, na jakie trafili. Tymczasem większość z nich po prostu wierzy w siebie i swój sukces. Tylko tyle i aż tyle.
Autor: Małgorzata Wójcik
Dane techniczne
Autor | Małgorzata Wójcik |
Data wydania | 2018, Luty |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788373778825 |
Liczba stron | 188 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.