Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Nieznany Świat 11/2025 (419)
- Sny. Czego możemy się z nich dowiedzieć?
- Szept Boga. Przesłanie na każdy dzień
Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
Cena regularna:
65,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
5
Opis
Inspiracją do napisania niniejszej książki było zainteresowanie się przez Marka Kalwodę działalnością Zbigniewa Ożarskiego. Obaj panowie poznali się podczas wspólnych dyżurów w Przychodni Medycyny Naturalnej "Natura Vera" w 1983 roku.
Już od początku zamysłem Marka Kalwody było utrwalenie jej szczegółów na papierze.
Zbigniew Ożarski zaczął wtedy stosować swoją autorską metodę, polegającą na tym, że kolejnym narządom przypisywał odpowiednie liczby. Liczby te otrzymał po badaniu wahadłem.
Ponadto odkrył, że w celach terapeutycznych narządy można grupować w zestawy trójkowe, czyli trójkąty.
Układy te są powtarzalne, czyli działają identycznie na rożne osoby. Mogą je stosować różni bioenergoterapeuci z podobnym skutkiem.
Od pierwszego spotkania w "Natura Vera" obaj bioenergoterapeuci ściśle współpracowali ze sobą, w równorzędnym stopniu przyczyniając się do rozwoju metody, jej weryfikacji i zastosowania w praktyce oraz rozpowszechnianiu na kursach i warsztatach.
Od 2012 roku Marek Kalwoda samodzielnie kontynuuje i uaktualnia rozpoczętą wspólnie ze Zbigniewem Ożarskim pracę, czego zwieńczeniem jest ta oto książka.
Dane techniczne
| Autor | Marek Kalwoda |
| Data wydania | 2016, Sierpień |
| Numer wydania | 2 |
| ISBN | 9788394389819 |
| Liczba stron | 414 |
| Wymiary | 165 x 235 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.