Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Sirius-D Classic (100g)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Narum 500 mg (30 tabletek)
- NEERA Naturalny Syrop z Drzew 1000 ml
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Bogowie na wygnaniu
Cena regularna:
29,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Autor opisuje własne doświadczenia pierwszego z wielkich Wtajemniczeń – przebudzenia świadomości Chrystusowej. Dopóki człowiek w swej długiej pielgrzymce poprzez materię utożsamia się całkowicie ze swymi ciałami, idąc wyłącznie za głosem ich pragnień, dopóty prawie nie cierpi. Dopiero gdy dusza w swym ziemskim więzieniu zaczyna przypominać sobie boską ojczyznę, od której żyje z dala, jak wygnaniec, gdy przez miłość, piękno lub dojrzaną prawdę budzi się w niej świadomość głębszej natury – dopiero wówczas zaczyna się cierpienie.
Przypominamy ludzi, którzy w odległych dniach młodości zostali wygnani ze wspaniałego ojczystego kraju, a spędzając lata wśród obcych, w nędzy, trudzie i walce, zapomnieli, że są banitami, że niegdyś znali inne życie. Od tej chwili zaczyna się ból świadomości tego, co utraciliśmy i walka o odzyskania bogactwa, które wcześniej było naszym udziałem.
Zaczyna się droga powrotna, która musi wieść przez przemianę ciała fizycznego, emocjonalnego i mentalnego, opanowanie emocji, myśli i wyobraźni, by poprzez nauki tajemne i zrozumienie Prawdy dojść do wyższej Woli – Woli Boga, doskonale prowadzącej nas po ścieżkach życia.
Dane techniczne
Autor | J.J. van der Leeuw |
Data wydania | 2021, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366388420 |
Liczba stron | 66 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.