
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Podróż na Jowisza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Umysł na wolności
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Dlaczego zwierzęta nie dostają zawałów serca tylko my ludzie
Czakra i aura. Poznaj przyczyny swoich dolegliwości. Medycyna XXI wieku
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny






Opis
Książka Czakra i aura ma na celu zapoznać czytelnika z konkretną wiedzą i zarazem stanowić praktyczny poradnik zdrowotny. Materiały do niej są owocem długoletnich obserwacji i analiz w dziedzinie, która nadal jeszcze u wielu ludzi budzi uśmiech niedowierzania. Okazuje się jednak, że wszystkich otaczają eteryczne, różnobarwne energie i wibracje elektromagnetyczne. W zasadzie można powiedzieć, że dzięki nim w ogóle egzystujemy.
Chińczycy określają owe energie jako chi, Hindusi zwą je prana. Nasze zdrowie i samopoczucie zaczynają się w sferze niewidzialnej, gdyż eteryczna energia, "siła życia", jest zasadniczą podstawą naszej witalności i dobrego zdrowia. Czytelnik otrzymuje sprawdzone i proste do samodzielnego wykonania metody autoterapii pozwalające odzyskać, bądź utrzymać stan równowagi fizycznej i psychicznej. Praktyczna pomoc polega przede wszystkim na wskazaniu przyczyn, które utrudniają powrót do zdrowia.
Autorka przedstawia sposoby, jak pozbyć się tych trudności promując stosowanie odpowiedniej diety i ziół leczniczych, pisze również o wpływie kamieni szlachetnych, masażu reflektorycznego, asan jogi i medytacji z barwami. Uzyskane w przedstawionych testach wyniki po ich właściwej interpretacji przełożyć można na konkretne zabiegi lecznicze.
Dane techniczne
Autor | Ellen Grasse |
Tłumacz | Dariusz Łyżnik |
Data wydania | 2021, Lipiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788365717269 |
Liczba stron | 316 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.