
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Balsam z omułka zielonowargowego (150 ml)
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Silver (Srebrna). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Dwanaście Warstw DNA
Czy psychodeliki uratują świat?
towar niedostępny






Opis
Po niemal pięciu dekadach wojny z narkotykami ugruntowane przekonanie o szkodliwości wszelkich substancji psychoaktywnych zaczyna rozpadać się pod naporem kolejnych dowodów naukowych.
Badania pokazują, że psychodeliki mogą pomagać w leczeniu depresji, stresu pourazowego, uzależnień i lęku związanego z chorobami terminalnymi, ale również poprawiać jakość życia u osób, które nie mają żadnych dolegliwości. Doświadczenia mistyczne wywołane za pomocą tych substancji sprawiają, że z większym zrozumieniem podchodzimy do własnej osoby, innych ludzi i ekologii naszej planety. W odpowiednich warunkach prawie każdy może przeżyć tego rodzaju stany.
Maciej Lorenc rozmawia z czołowymi ekspertami odpowiedzialnymi za renesans psychodeliczny i zgłębia wraz z nimi zagadnienia z różnych dziedzin - między innymi neuronauki, psychofarmakologii, psychologii, antropologii, religioznawstwa i polityki narkotykowej. Dzięki tej książce poszerzysz swoją perspektywę prawie jak po zażyciu LSD.
Dane techniczne
Autor | Maciej Lorenc |
Data wydania | 2021, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366232174 |
Liczba stron | 276 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.