
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Podróż na Jowisza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Pasta do zębów Himalaya Herbals Active Fresh Gel (80g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Podróż na Jowisza
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Jest to książka science-fiction dla młodzieży i starszych dzieci, w której „pod pretekstem” opowieści przygodowej przekazane zostały prawdy o autentycznym rozwoju człowieka (opartym na fundamentach psychologicznych). Wzięło się to z jednej strony z doświadczenia wyniesionego z lekcji prowadzonych przez autora, w których szczere, otwarte wyjaśnienie blokad dotychczasowego systemu i kosztów takiej drogi, było z reguły dobrze rozumiane przez dzieci i okazywało się zawsze najskuteczniejszą motywacją do przychodzenia na zajęcia uczące samodzielnego i krytycznego myślenia.
Okazało się, że dzieci (dziesięcioletnie) całkiem świadomie potrafiły wybrać prawdziwe życie i konsekwentnie się tego wyboru trzymały... Drugą motywacją do napisania tej książki były sygnały od czytelników, to znaczy zachęty do napisania właśnie czegoś takiego. O FABULE: pod pretekstem spotkania dzieci z przedstawicielami cywilizacji pozaziemskiej, są one skłaniane do spojrzenia na naszą cywilizację niejako z zewnątrz, z trochę wyższej perspektywy. Zawarte jest w tym wyjaśnienie dzieciom dlaczego edukacja musi się zmienić i czym ona wkrótce będzie – w istocie bardzo niewiele będzie przypominać tą starą.
Oczywiście, jest to „podane” w atrakcyjnej formie, kosmicznej przygody.
Dane techniczne
Autor | Igor Witkowski |
Data wydania | 2025 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-961730-9-6 |
Liczba stron | 158 |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.