
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Kod uzdrawiania
- Medytacje. Dobra Karma
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Bajki nie tylko chińskie dla ambitnych
Instrukcje przebudzenia T.9 Upadek Babilonu
Cena regularna:
49,00 zł
towar niedostępny






Opis
Książka ta jest poświęcona Stanom Zjednoczonym i ich drodze ku upadkowi, ale tylko jako najbardziej jaskrawej reprezentacji systemu funkcjonującego na całym Zachodzie. Ludzie patrzą na kryzys Zachodu głównie pod kątem gospodarczym czy finansowym, jednak w tej książce jest temu poświęcony tylko jeden rozdział. Autor uznał, że jest to drugorzędnym przejawem o wiele głębszego i w gruncie rzeczy innego kryzysu, który jest o tyle ciekawszy, że jest znacznie mniej ludziom znany – jest nim brak rozwoju człowieka. Zostało to przedstawione jako prawdziwe, nie przedstawiane w mediach źródło wydarzeń. Przekłada się to na tak pozornie tylko banalne sprawy, jak brak jakiejkolwiek dojrzałej wizji przyszłości we współczesnym świecie zachodnim, na brak kreatywności społeczeństwa będący źródłem braku konkurencyjności USA (i większości Zachodu), czy na lawinowo rosnące dysproporcje materialne, będące bezpośrednią konsekwencją globalizacji i zarazem przysłowiową bombą, w odpowiednim momencie rozsadzającą niektóre kraje Zachodu od środka. Jest to książka pozwalająca lepiej zrozumieć nadchodzące wydarzenia, ukazująca je w innym niż zwykle świetle. Nowością jest chociażby podkreślenie i opisanie zagrożeń związanych z niektórymi, zarysowującymi się już scenariuszami.
Dane techniczne
Autor | Igor Witkowski |
Data wydania | 2017, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788388259944 |
Liczba stron | 176 |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.