
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Narum Caps Lactose Free (30 kapsułek)
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Harmonizator radiestezyjny ZTT10
- MultiMinerały
- Rok Rezonansowego Ziarna 2025/2026
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Medytacje. Dobra Karma
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
Prawdziwe źródła Polski
Cena regularna:
54,00 zł
towar niedostępny






Opis
Zobacz VIDEO
Książka „Prawdziwe źródła Polski” opisuje najnowsze ustalenia naukowców, które stawiają nasze wyobrażenia źródeł Polski na głowie. Według dotychczasowej, podręcznikowej wersji, Polska powstała dzięki temu, że plemię Mieszka w jakiś niejasny sposób łagodnie „scaliło” liczne plemiona zamieszkujące ogromny obszar. Okazało się to z czasem wersją absurdalną, tym bardziej, że niewiele naprawdę wskazuje, że ludzie ci zasługiwali w ogóle na miano plemienia. Rzeczywistość była taka, że ta grupa zaczęła porywać ludzi, gromadząc w ten sposób bogactwa pozwalające jej na uzbrajanie wojów najemnych w importowaną broń, która nie pozostawiała konkurentom większych szans. I proces ten sam się napędzał, szybko prowadząc do eksportu niewolników na skalę hurtową – których podobno odławiano niczym zwierzęta. Uzyskane środki przełożyły się na siłę wojskową, czyli na władzę, a w końcu na tożsamość państwową. Badania naukowców pozwoliły to udowodnić, ale też ujawniły wiele niesamowitych wątków i okoliczności, w niektórych przypadkach przypominających wręcz opowieści fantastyczne. Ta „Nowa Historia” jest więc znacznie brutalniejsza niż dotychczasowa, ale przynajmniej jest zarazem barwniejsza.
Dane techniczne
Autor | Igor Witkowski |
Data wydania | 2020, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788395329869 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 165 235 mm |
Okładka | miękka |
tagi | Pr*ugJ5 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.