
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
- Nieznany Świat 08/2023 (392)
- Manuka Oil Olejek MANUKA 100% (10 ml)
- Światło, żywy duch
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Golder (Złota). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Prawdziwe cele ludzkości i nowe spojrzenie na jej ewolucję
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
Cena regularna:
52,00 zł
towar niedostępny






Opis
Książka ta opisuje głównie zapomniane przekłamania chrześcijaństwa, co ukazuje zupełnie inny obraz Kościoła z pierwszych wieków jego istnienia, niż mit, który później zakorzeniono. Opis jest na tyle szczegółowy, że daje wgląd w szokujący poziom świadomości samych twórców Kościoła.
Ponieważ obszernie przedstawiono nurty gnostyckie obecne we wczesnym chrześcijaństwie (które wcale nie były tak marginalne, jak Kościół później ludziom wmawiał), to obraz, jaki się wyłania, jest też dużo bardziej zróżnicowany, niż dotychczas sądzono. W znacznie większym stopniu niż się wydaje, oparty był on na zapożyczeniach z innych religii – opisano tu wiele wciąż mało znanych źródeł tych zapożyczeń.
Ważną częścią książki jest też niewątpliwie rozdział opisujący wykorzystywanie dzieci przez duchownych od samego początku istnienia Kościoła – oparty na najnowszych, przełomowych badaniach. Zasadniczym celem tej książki jest jednak pokazanie ŹRÓDEŁ blokad rozwoju duchowego, które przedstawione przykłady uzmysławiają całkiem wyraźnie.
Dane techniczne
Autor | Igor Witkowski |
Data wydania | 2022, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Okładka | miękka |
tagi | O+trBX |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.