
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Jak zrobić szarlotkę od podstaw. W poszukiwaniu przepisu na nasz Wszechświat – od powstania atomów do Wielkiego Wybuchu
- Magia umysłu
- Diatomit Vita (PERMA-GUARD) - 1 KG Ziemia Okrzemkowa
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Tęsknota Duszy
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
Prawa ewolucji świadomości
Cena regularna:
85,00 zł
towar niedostępny






Opis
Główną zaletą książki Neumanna (uważanego za najwybitniejszego ucznia Junga) jest najdoskonalsze przewidzenie kryzysu rozwojowego ludzkości i umieszczenie tego zjawiska w kontekście praw ewolucji psychicznej, które w ogóle nie są ludziom znane. Zaleta tej pracy jest podwójna – po pierwsze można ją odebrać jako analizę proroczą, a po drugie wyjątkowo jasno wskazuje ona rozwiązanie. Niewielu ludzi pamięta jednak, że realizacja tego uzależniona jest od zrozumienia czym ewolucja psychiczna w ogóle jest. Pod tym względem dzieło Neumanna jest dosłownie bezkonkurencyjne.
Uświadamia ono też blokady rozwoju człowieka, które będą utrzymywać ludzkość w zagrażającym jej istnieniu regresie dopóki nie zostaną zrozumiane. Jest to prawdą niewygodną, bo owe blokady okazują się być takie same jak przed tysiącami lat. Ponieważ ludzkość cofa się w rozwoju, to będzie musiała wrócić do tego, co wywołało przeskoki rozwoju indywidualnego w przeszłości – i w związku z tym poznać też swe prawdziwe korzenie, wiążące ją z archaizmami w sposób nieuświadamiany. Wspomniane okoliczności pozwalają zakładać, że to dzieło stanie się podstawowym przewodnikiem wytyczającym strategie przyszłości dla naszego świata.
Dane techniczne
Autor | Erich Neumann |
Tłumacz | Igor Witkowski |
Data wydania | 2024, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788396173072 |
Liczba stron | 420 |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.