Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- EM Żywe Mydło Probiotyczne (500 ml) - butelka zielona
Dhammapada: Droga Buddy. T. 1 Jesteśmy tym, co myślimy
Cena regularna:
56,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Dhammapada składa się z 423 wersów podzielonych na 26 rozdziałów i zawiera zbiór moralnych mów Buddy, które do dziś cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Wielokrotnie także były wydawane w zachodnim kręgu kulturowym.
Osho nazywa niezrównane sutry Dhammapady Buddy „Księga ksiąg”. Wyjaśnia, że te sutry dotyczą aspektów nieświadomości człowieka i że całe przesłanie Buddy dotyczy podniesienia naszej świadomości. Wejście do Dhammapady z Osho oznacza nawiązanie głębokiej przyjaźni oświeconych mistrzów. Te sutry zostały opracowane przez uczniów Buddy i zawierają esencję wszystkich jego nauk.
To był ostatni obrót Koła Dharmy, 2500 lat temu. Komentarze Osho do tych sutr ponownie wprawiły Koło Dharmy w ruch.
Osho odpowiada również na pytania uczniów i innych poszukiwaczy w alternatywnych dyskursach, wszystkie hojnie okraszone historiami, osobistymi anegdotami i, oczywiście, mnóstwem żartów. Wizualnie ten zestaw pudełkowy jest oszałamiający, bez wątpienia jest to element kolekcjonerski i dwanaście tomów, w których można zanurzyć się przez wiele lat.
Dane techniczne
Tłumacz | Krzysztof Wojciechowski |
Data wydania | 2020, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788376492094 |
Liczba stron | 330 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.