Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Fast - metabiotyk 200 mg, (30 kapsułek)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- PILONYX
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Być w świecie, ale nie z tego świata
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
Dharma
Cena regularna:
39,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wszelkie rozważania tej książki prowadzą czytelnika do odpowiedzi na pytanie: „Jak mam żyć?”. Każdy powinien znać stopień swojego rozwoju oraz prawo, które mu pozwoli dalej wzrastać; znając jedno i drugie, znamy swoją dharmę, a postępując według niej, szybko zmierzamy ku doskonałości.
Widzimy, że jakaś rzecz jest dobra, szlachetna, wielka i pragniemy urzeczywistnić ją w sobie. Czy to jest najbliższy nam stopień ewolucji? Czy to jest rzecz, której domaga się prawo rozkwitającego w nas życia? Naszym bezpośrednim celem nie jest to, co samo w sobie jest najlepsze, lecz to, co na obecnym stopniu naszego rozwoju jest dla nas najlepsze i co poprowadzi nas o krok naprzód.
Prawda, współczucie, pokora, bohaterstwo, umiłowanie pokoju, zręczność i nieustraszoność – oto cechy człowieka, który dojrzał do zgłębienia tajemnic dharmy. Moralność jest bardzo subtelną rzeczą, nie jest ona, jak mniemają naiwni, jednakowa dla wszystkich, ponieważ uzależniona jest od dharmy jednostki. To, co jest słuszne dla jednego, może nie być słuszne dla drugiego. Zło i dobro są względne i powinny być oceniane w odniesieniu do konkretnego człowieka i jego powinności, gdyż ludzie posiadają różną dharmę, a każda rzecz ma swój właściwy czas i właściwe sobie miejsce.
Dane techniczne
Autor | Annie Besant |
Data wydania | 2021, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366388468 |
Liczba stron | 76 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.