
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Medytacje. Dobra Karma
- Nieznany Świat 06/2023 (390)
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Prenumerata NŚ 2023 (II półrocze - Polska)
- Harmonia i zdrowie
Droga ognia i światła - tom 2
towar niedostępny






Opis
Przemierz kolejne etapy "podróży wewnętrznej" - od jaźni zwykłej do Jaźni najwyższej.
Światło życia jest zawsze w Tobie. Musisz go szukać poprzez studia i praktykę.
Oto słowa Śri Swamiego Ramy:
Nikt nie może ci niczego ofiarować; sam powinieneś zapalić swoją lampę.
Nikt nie da ci zbawienia.
Nie uzależniaj się od czegoś, co jest zewnętrzne, ponieważ żadna istota nie posiada mocy, aby dać ci zbawienie, jeśli sam nie będziesz tego chciał i nie będziesz nad tym pracował.
Musisz mieć płonące żywym ogniem pragnienie zbawienia.
Powinieneś mieć knot, olej i lampę, aby rozpalić płomień, który stanie się Twoim światłem.
("Filozofia życia" - Rozdział 1)
... naucz się, jak żyć w świecie, a jednak pozostawać ponad nim i poza jego wpływem.
Lotos czyni dokładnie to samo: wyrasta z bagna, ale nie pozostaje pod jego wpływem.
Cały ten świat to bagno, a jeśli urodziłeś się w bagnie, musisz nauczyś się w nim żyć.
Sposobem na to jest utrzymywanie swoich płatków wysoko, aby bagno nie miało na nie wpływu, ani ich nie dotykało. oto dlaczego symbolem jogi i medytacji jest lotos.
("Przekształcenie wzorców negatywnych myśli" - Rozdział 3).
Dane techniczne
Autor | Swami Rama |
Seria wydawnicza | Nirwana |
Data wydania | 2001 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 83-7191-083-5 |
Liczba stron | 218 |
Wymiary | 124 x 194 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.