Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Matsun Lactobacterium mazuni "Karine" Str.2 7,5g, 30 kapsułek
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Farba NoEM Electro Protector 3,5 kg Wydajność 25 m2
Gra Świadomości. Jak powstaje twoja rzeczywistość i jak możesz ją zmieniać
Cena regularna:
49,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Zobacz Video - Adamus Saint-Germain w przekazie Geoffrey'a i Lindy Hoppe. Życie jest grą. Odgrywamy w niej ludzkie istoty, dlatego doświadczamy jak ludzkie istoty wraz z całą litanią ograniczeń, wad i dramatów, które maskują naszą rdzenną anielską świadomość. To jest nienaturalna gra, którą zaakceptowaliśmy jako rzeczywistość. Adamus gorąco zachęca każdego, żeby grał rolę Mistrza, zamiast odgrywać niedoskonałą, ludzką istotę. Takie postępowanie dosłownie zmienia rodzaj energii przyciąganej do życia i w efekcie odmienia teatr rzeczywistości, w jakiej człowiek funkcjonuje.
To nadzwyczaj proste i efektywne podejście w przeciwieństwie do mentalnego i mozolnego procesu realizowania swojego pełnego potencjału. Gra Świadomości sprawi, że będziecie się śmiać, a pewnie też złościć, ale na pewno poddacie w wątpliwość wasze dotychczasowe przekonania co do sposobu, w jaki rzeczywistość jest tworzona i doświadczana. Do chwili, gdy przeczytacie ostatnie słowa tej książki z pewnością uronicie kilka łez radości i ulgi, dowiadując się, że życie jest równie łatwe jak Gra Świadomości.
Dane techniczne
Autor | Adamus Saint-Germain |
Tłumacz | Marta Figura |
Data wydania | lipiec, 2015 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-64818-36-3 |
Liczba stron | 194 |
Wymiary | 141 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.