
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Narum Caps Lactose Free (30 kapsułek)
- Berberyna (60 kapsułek) - suplement diety
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Harmonizator radiestezyjny ZTT10
- MultiMinerały
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- Rok Rezonansowego Ziarna 2025/2026
- Przebudzenie Nadświadomości. Przewodnik po Ewolucji Duszy
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Jak wykorzystywać prawa umysłu
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
"Jak wykorzystywać prawa umysłu" to jedna z najlepszych książek doktora Murphy`ego, dorównująca jego klasycznej "Potędze podświadomości". Wyjaśnia różnicę między umysłem świadomym i podświadomym oraz sposób, w jaki oba współpracują, tworząc rzeczywistość człowieka.
Podobnie jak w innych książkach Murphy`ego, podane są przykłady tego, jak ludzie pokonywali problemy lub urzeczywistniali swoje pragnienia, zmieniając zdanie poprzez wiarę, afirmację i wizualizację. Rozdziały dotyczą uzdrawiania, modlitwy, nastawienia na duchowość, kreatywności myśli, znaczenia zła, sensu życia, kontrolowania własnych lęków, mocy sugestii oraz małżeństwa, seksu i rozwodu.
Autor swoim bardzo czytelnym i wciągającym stylem pokazuje, jak używać obu faz umysłu synchronicznie, harmonijnie i spokojnie, aby wprowadzić do naszego życia równowagę, zdrowie i obfitość. Wyjaśnia również, że wypowiedzi biblijne to przypowieści, alegorie, metafory, porównania i tajemnicze wypowiedzi, dlatego nie należy ich rozumieć dosłownie. Głównym przesłaniem jest to, że wszyscy jesteśmy dziećmi nieskończoności, urodzonymi, aby zwyciężać i żyć w radosnym oczekiwaniu na to, co najlepsze.
Dane techniczne
Autor | Joseph Murphy |
Tłumacz | Ewa Westwalewicz-Mogilska |
Data wydania | 2024, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382898293 |
Liczba stron | 336 |
Wymiary | 130 x 195 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.