Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Samoleczenie metodą BSM + VCD gratis. Będziesz żyć długo i zdrowo
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
Kosmobiologia
Cena regularna:
29,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Doktor Jerzy Alojzy Sikora urodził się w 1930 roku w Cieszynie. Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ma szeroki wachlarz zainteresowań, szczególnie fascynuje go wiedza z pogranicza nauk empirycznych; uważa, że dla dobra ludzkości trzeba bezustannie przesuwać granice poznania. Jego program komputerowy – służący do sporządzenia wydruku rocznego biodiagramu, z wyprzedzeniem sygnalizujący dni, w które szczególnie grozi niepowodzenie, oraz wahania kondycji fizycznej, psychicznej i intelektualnej, a ponadto umożliwia ustalenie biopowinowactwa z partnerem – jest do ściągnięcia bezpłatnie z internetu: www.kos.com.pl. J.A. Sikora nazywany bywa ojcem biorytmiki polskiej. Niniejsza książka jest plonem wieloletnich dociekań związanych z wykorzystaniem znajomości wpływu kosmobiologii na osobiste doskonalenie się.
"Aby Czytelnikowi przybliżyć praktyczną znajomość jego własnych, wrodzonych właściwości kosmobiologicznych oraz dać impuls do robienia z nich użytku w celu osiągnięcia powodzenia w życiu, podjąłem się określenia charakterystycznych cech osób z ich zodiaku z uwzględnieniem właściwego im ascendentu".
(Autor)
Autor: Jerzy A. Sikora
Dane techniczne
Autor | Jerzy A. Sikora |
Data wydania | 2014, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7649-089-2 |
Liczba stron | 176 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.