Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Nieznany Świat 8/2019 (344)
- Sirius-D Classic (100g)
- PILONYX
Krótka historia medycyny
Cena regularna:
29,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Ta niezwykle absorbująca książka dwóch wybitnych amerykańskich lekarzy opisuje przełomowe odkrycia w historii medycyny europejskiej, przypomina pionierów, którzy za nimi stali, a także przekazuje emocje, jakie wiązały się z tymi dokonaniami. Proponuje oryginalne spojrzenie na genezę tych dokonań oraz dba o właściwe rozdzielenie zasług przez pokazanie zarówno głównych odkrywców, jak i całego sztabu ludzi stojących za ich sukcesem i kontynuujących ich badania. Dlatego na przykład w rozdziale o bakteriach zaprezentowano postać i dokonania Antoniego van Leeuwenhoeka -ojca mikrobiologii – ale wiele miejsca poświęcono wspaniałej pracy Roberta Kocha, Louisa Pasteura i innych. Bez opisanych tu odkryć medycyna, taka, jaką dziś znamy, nie byłaby możliwa.dr med. Meyer Friedman, odkrywca wzoru zachowania A oraz jego związku z chorobami serca, jest dyrektorem Instytytu Meyera Friedmana na Uniwersytecie Kalifornii, San Francisco-Mount Zion Medical Center.dr med. Gerald W. Friedman jest profesorem emerytowanym na wydziale radiologii na Akademii Medycznej Uniwersytetu Stanforda oraz autorem wielu książek i artykułów na temat radiologii.
Tłumacz: Marcin Kowalczyk
Dane techniczne
Autor | Meyer Friedman, Gerald W. Friedland |
Tłumacz | Marcin Kowalczyk |
Data wydania | 2017, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788377737286 |
Liczba stron | 320 |
Wymiary | 140 x 215 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.