
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Sirius-D Classic (100g)
- Medytacje. Dobra Karma
- Autoterapia dzieci w opowiadaniach. Mam moc wyzdrowieć
- Podróż na Jowisza
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Prawa ewolucji świadomości
- Medycyna chińska (mechanizm otyłości)
Magia szamanizmu. Uzdrawiająca moc szamańskiej podróży
Cena regularna:
34,90 zł
towar niedostępny






Opis
„Uzdrowiciel tkwi w każdym z nas i kiedy będziesz na to gotowa, na pewno objawi się w tobie”. To książka o podróży życia Arvick Baghramian, o jej drodze do szamanizmu i o drogach wielu innych ludzi, ale przede wszystkim jest to książka o szamańskiej podróży i jej uzdrowicielskiej mocy.
Arvick Baghramian w Magii szamanizmu koncentruje się na stosowaniu praktyk szamańskich jako narzędzia wzmacniającego, dodającego mocy. Rozpatruje problemy zdrowia i leczenia z perspektywy różnych kultur, omawia naturę duchów i duchowości oraz przyglądając się rozmaitym zasadom praktyk szamańskich z całego świata, stara się ukazać i zgłębić magię szamańskich podróży. Książka ta mówi też o współczesnych formach szamanizmu, w szczególności o neoszamanizmie (core shamanism), współczesnej terapii szamańskiej wspomagającej leczenie chorób zarówno psychicznych, jak i somatycznych.
Arvick Baghramian przez ostatnie lata prowadziła warsztaty z neoszamanizmu w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Izraelu, Hiszpanii, Polsce oraz w krajach skandynawskich. Jej wstępne badania do pracy doktorskiej na Uniwersytecie Newcastle na temat praktyki szamańskiej przekształciły się w szerszy projekt, którego wynikiem jest ta książka.
Dane techniczne
Autor | Arvick Baghramian |
Tłumacz | Agnieszka Cioch |
Data wydania | 2018, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788375796988 |
Liczba stron | 216 |
Wymiary | 147 x 205 mm |
Okładka | miękka |
tagi | huna |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.