Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Terapie naturalne w nowotworach. Biblioteczka Poradnika Uzdrawiacza, zeszyt 2/77
Masoni 555 ilustracji
Cena regularna:
98,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Opracowana przez jednego z najaktywniejszych polskich wolnomularzy, a równocześnie ważnego dostojnika w strukturach wyższych stopni, ta unikalna publikacja ujawnia tajemnice wolnomularstwa za pomocą inspirujących obrazów i cytatów.
Dzieło to zawiera, tak naprawdę, znacznie więcej niż 555 ilustracji, a w dodatku – co dla wielu Czytelników może okazać się jeszcze cenniejsze – prezentuje ponad 300 cytatów pochodzących głównie z dzieł nieznanych dobrze w Polsce klasyków wolnomularstwa, jak np. Manly P. Hall, Albert Pike, czy Daniel Beresniak.
Klaus Dąbrowski otrzymał pierwsze trzy stopnie wtajemniczenia w Wielkim Wschodzie Polski. Od 2005 roku jest członkiem Uniwersalnej Ligi Masońskiej (U.F.L.) zbliżającej do siebie masonów “regularnych” i “liberalnych”. Od 2006 roku jest redaktorem portalu wolnomularstwo.pl. Od 2018 roku kieruje freemasonry.network — jednym z największych na świecie serwisów poświęconych wolnomularstwu. Został wyniesiony do 33° — najwyższego stopnia Rytu Szkockiego Dawnego i Uznanego przez Wielką Lożę Włoch A.F. & A.M. (Palazzo Vitelleschi) w 2010 roku, a obecnie pełni urząd Suwerennego Wielkiego Komandora Rady Najwyższej Polski.
Dane techniczne
Autor | Klaus Dąbrowski |
Data wydania | 2022, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788361734062 |
Liczba stron | 672 |
Wymiary | 155 x 230 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.