Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Biała Księga
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Uśmiech nieśmiertelności
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Medytacje. Dobra Karma
Modlitwa Anioła (reedycja) CD
Cena regularna:
29,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Możliwość odsłuchania fragmentu każdego utworu poniżej, poprzez najechanie na tytuł utworu i kliknięcie na nim.
Jedna z najlepszych płyt Łukasza (i najpiękniejszych w Polsce!).
Wyobrazić sobie piękno i uczucie płynące z głębi serca jest niełatwo. Takie głębokie wibracje zdecydowanie lepiej odczuwać. Umysł nie zawsze jest w stanie sięgnąć głębi zakamarków serca. Modlitwa Anioła to właśnie taka muzyka, która sięgając najdalszych czeluści uczuć wznosi ponad analityczny świat niosąc ze sobą ukojenie, spokój i wewnętrzną radość. Słuchając tej muzyki będziecie doświadczać Modlitwy Anioła w tak niecodzienny sposób, że z czasem te uczucia staną się dla Was rytuałem ku głębszemu doświadczeniu życia. Piękne i melodyjne wzniesienia staną się tak wyjątkowe, że zapragniecie ich doświadczać codziennie. To wspaniałe, że jest muzyka, która stoi ponad czasem! To wspaniałe, że jest czas przy słuchaniu muzyki, który zatrzymuje się chociaż na chwilę. Modlitwa Anioła – tylko tak można określić głębię i subtelność tej płyty. To już kolejne wydanie, dzięki któremu poznajemy jednego z najlepszych kompozytorów polskiej muzyki relaksacyjnej – Łukasza Kaminieckiego.
Posłuchaj:
- Modlitwa Anioła - 8:07
- Pokój w niebie - 19:44
- Niebiański sen - 19:50
- W promieniach słońca - 11:02
- Niebiański sen (Przebudzenie) - 19:48’
Dane techniczne
Muzyka | Łukasz Kaminiecki |
Gatunek | relaksacyjna |
Czas trwania | 78:31 min |
Nośnik | CD |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.