Nasz wpływowy i uległy umysł

nasz_wplywowy_i_ulegly_umysl.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 31,80 zł

Cena regularna: 39,80 zł

31.80
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,80 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Międzynarodowy przełomowy bestseller. Najlepsza książka popularnonaukowa 2017!

"Natychmiastowa klasyka! Ta mądra książka cię zaskoczy i będziesz jej wdzięczny!"
(Cass R. Sunstein, profesor Harvardu, były szef Urzędu Informacji Białego Domu)

"W naukach o ludzkich zachowaniach niewiele dziedzin ma większy potencjał niż osiągnięcia neuronauki. I niewiele dziedzin zyskało na tych osiągnięciach tak wiele, jak badania nad wpływem społecznym. Tali Sharot pokazuje to w sposób przekonujący i wciągający".
(Robert B. Cialdini)

Przełomowa książka o wywieraniu wpływu na innych, w której światowej sławy profesor neuronauki poznawczej i psycholog, Tali Sharot, dzięki swoim najnowszym odkryciom poszła dalej niż klasycy Dale Carnegie i Robert Cialdini.

Jeśli chcesz przekonać kogoś, to broń Boże nie powołuj się na fakty! Działaj na emocje, jak Donald Trump, który o mało co nie przekonał doktor Tali Sharot, że szczepienia wywołują autyzm...

Tali Sharot ujawnia, jak niewiarygodny jest wpływ emocji na nasze przekonania, i zabiera nas na fascynującą wyprawę w głąb naszych mózgów w poszukiwaniu potęgi wywierania wpływu - tego dobrego i tego złego. Wyjaśnia m.in.: Dlaczego dowody nas nie przekonują... Czy powinniśmy straszyć ludzi, żeby coś zrobili... Jak zyskujemy moc, odpuszczając... Jak zostaliśmy przekonani do zdobycia Księżyca... Dlaczego niemowlaki uwielbiają smartfony... Czy jednomyślność jest tak bezpieczna, jak nam się wydaje... I wreszcie: co ludzie tak naprawdę chcą wiedzieć?

"Twój mózg sprawia, że jesteś tym, kim jesteś. Lecz twój mózg, ten, który nosisz na karku, nie jest tak całkiem twój. Jest produktem kodu pisanego przez miliony lat. Jeśli go zrozumiemy, będziemy mogli lepiej przewidywać ludzkie reakcje i zrozumieć, dlaczego pewne powszechne metody perswazji często zawodzą, a inne są skuteczne. Większość z nas ma błędne wyobrażenie o tym, co zmienia sposób myślenia i postępowania innych. Moim celem jest pokazać w tej książce błędy, które systematycznie popełniamy, kiedy próbujemy zmieniać czyjeś przekonania, a także naświetlić, jak to się dzieje, że nam się to udaje" - pisze Tali Sharot w swojej książce, która wywołała podziw i zaskoczenie w światowych mediach, od pism naukowych "Science" i "Nature" przez "Wall Street Journal" i "New York Timesa" po telewizje CNN i BBC. Zdobyła najwyższe pochwały najznamienitszych naukowców, pisarzy i menedżerów największych korporacji. Stała się bestsellerem i została wydana w 15 krajach.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dane techniczne

Autor Tali Aharot
Tłumacz Magdalena Zubrycka-Wernerowska
Data wydania 2018
Numer wydania 1
ISBN 9788324168170
Liczba stron 256
Wymiary 155 x 235 mm
Okładka miękka
tagi wywieranie wpływu na innych

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl