Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Historie duchowe przypadkowych osób
- AP BIOAKTIV KOLAGEN + (50 ml)
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Nic wielkiego. Ciało a dotyk
Nieskrępowana dusza
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jak wyglądałoby twoje życie, gdybyś pokonał ograniczenia i stał się radosną istotą? Co możesz zrobić codziennie, aby odkryć trwały spokój i autentyczną wolność? Kim w ogóle jesteś? Gdzie naprawdę kryje się świadoma tożsamość?
"Nieskrępowana dusza" proponuje nadzwyczaj proste, głęboko intuicyjne odpowiedzi na podstawowe pytania. Być może pierwszy raz wybierasz się w podróż po wewnętrznej przestrzeni albo już podążasz drogą odkrywania siebie – bez względu na miejsce, w którym się znajdujesz, ta książka zmieni twój związek z samym sobą i otaczającą cię rzeczywistością.
"Nieskrępowana dusza" proponuje wędrówkę po obszarze, gdzie łączysz się z myślami i emocjami. Dzięki podróży w głąb osobowości dostrzeżesz przyczyny oraz zmiany różnych energii, których doznajesz. Odkryjesz przy tym proces uwalniania siebie od schematycznych myśli, emocji i pragnień, od energetycznych stanów ograniczających świadomość. Poczujesz, że potrafisz osiągać sferę nieskrępowania.
Niniejsza książka oświetli i otworzy ci drzwi do życia w wolności, którym możesz cieszyć się na poziomie fundamentalnego ja.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Michael A. Singer |
Tłumacz | Marcin Rudziński |
Data wydania | 2019, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788375797343 |
Liczba stron | 204 |
Wymiary | 155 x 230 mm |
Okładka | miękka |
tagi | duchowość praca z umysłem |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.