Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Porady naturoterapeutki Barbary Kazany. Część 1
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnica życia zawarta w dacie urodzenia
O ścieżce wiedzy tajemnej. Tom 1. Rozważania nad dziełem „U stóp Mistrza”
Cena regularna:
44,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Autorzy omawiają warunki, jakie musi spełniać uczeń poruszający się po najwyższych ścieżkach rozwoju duchowego. Za podstawę służy tutaj książka Jiddu Krishnamurtiego U stóp Mistrza, która została mu podyktowana przez Mistrzów Mądrości, Miłości i Mocy.
Droga ta prowadzi przez wnikliwe studia nauk ezoterycznych / tajemnych oraz kroczenie po ścieżce kolejno następujących po sobie inicjacji, które wprowadzają ucznia w coraz głębsze Misteria życia. Najlepszym punktem wyjściowym na tej ścieżce jest jakaś forma służby innym ludziom. Istnieją cztery warunki, jakie należy spełnić, by wędrować nią pewnym krokiem. Są to: zdolność rozróżniania, wyzbycie się pragnień, dobre postępowanie oraz najważniejszy z wszystkich – Miłość.
Zdolność rozróżniania potrzebna jest, by nie wpadać już w sidła iluzji, dokładnie potrafić odróżniać nierzeczywiste od tego, co realne i wieczne. Wyzbycie się pragnień to rezygnacja z celów małego Ja na rzecz wielkich celów duszy, czy też Wyższego Ja, to obstawanie wyłącznie przy pragnieniu stania się takim, jaki jest Mistrz.
Tom drugi to kontynuacja objaśnień dwóch ostatnich warunków – dobrego postępowania oraz Miłości.
Dane techniczne
Autor | C.W. Leadbeater, Annie Besant |
Data wydania | 2021 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366388604 |
Liczba stron | 216 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.