
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Podróż na Jowisza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
Odzyskiwanie duszy. Naprawianie rozdrobnionego Ja
Cena regularna:
48,00 zł
towar niedostępny






Opis
W swojej książce Sandra Ingerman opisuje, że w wyniku przeżytych traum część ludzkiej duszy ulatuje w różne miejsca, by człowiek mógł przetrwać ogromny szok związany z dramatycznym wydarzeniem. Traumą może być wypadek samochodowy, seksualne wykorzystywanie, operacja, przemoc czy szkolny bądź zawodowy stres. Wtedy część naszej duszy wędruje po różnych duchowych światach, które Sandra nazywa niecodzienną rzeczywistością, lub gubi się w czasie. Człowiek z zagubioną częścią duszy traci swoją witalność i radość życia, bo nie jest w stanie żyć w pełni.
W prosty i nienachalny sposób Sandra tłumaczy tu swoją metodę uzdrawiania, która jest kompilacją tradycyjnych metod szamańskich z nowoczesną psychologią Zachodu. Autorka nie przeciwstawia tych dwóch światów, a łączy je we współpracę dla dobra człowieka. Znalazła jedność w obu tak różnych metodach, przez co odkryła bardzo efektywny sposób na uleczenie licznych traum ludzkiej psychiki. Patrząc na kondycję współczesnego społeczeństwa, gdzie przemoc, nałogi, seksualne nadużycia i brak szacunku do życia nagminnie wzrasta, można śmiało wystawić diagnozę, że wielu z nas utraciło swoją cząstkę duszy. Przeżywamy wtedy chroniczne depresje, choroby, stany lękowe czy bezsenność bądź odczuwamy niewytłumaczalną agresję wewnętrzną.
Dane techniczne
Autor | Sandra Ingerman |
Tłumacz | Dora Rosłońska |
Data wydania | 2019, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366034211 |
Liczba stron | 294 |
Wymiary | 130 x 210 mm |
Okładka | miękka |
tagi | GhU^kl |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.