
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Genialne jelita. Jak mądrze odżywiać swój "drugi mózg"
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Tajne stowarzyszenia 3 - Wojna wolnomularzy. Wysoki hierarcha wolnomurarski ujawnia
- Książka o tabu na drodze do samopoznania
- Tak wymyślono chrześcijaństwo
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Dzieci nowego tysiąclecia. Dzieci Indygo zmieniają świat
- Kryształowe Dziecko. Kim naprawdę jesteś?
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
Paradoks chrześcijański. Być ludzkim i boskim zarazem
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Dlaczego chrześcijaństwo to paradoksalna droga?
Ponieważ sięga korzeniami bytu, który jest wcielonym paradoksem. To Jeszua (Jezus po aramejsku), który jest jednocześnie prawdziwym Bogiem i prawdziwym człowiekiem. W pełni cielesnym i całkowicie duchowym. Sługą wobec wszystkich, a jednocześnie Panem wszystkiego. Poniżonym, lecz obecnym do końca. To On umieszcza naszą skończoność w sercu nieskończoności, będąc na świecie, ale nie pochodząc z tego świata. Czyni swe ciało świątynią Ducha i wszechrzeczy.
Zaprasza swoich uczniów, by odważyli się prowadzić życie równie paradoksalne jak Jego. Równie zagadkowe i pełne światłości jak Jego. Prawdziwi chrześcijanie mają przechodzić przez ten świat, czyniąc dobro (Dz 10, 38), wychodząc poza ramy zarówno świeckiego, jak i religijnego dogmatyzmu lub fanatyzmu, nieustannie dając świadectwo o wspaniałości ludzkiej kondycji. Ta niesłychana i wielka myśl okazuje się nader przydatna w obecnej sytuacji, gdy ogromnie aktualna jest potrzeba nadania sensu własnemu życiu, ponieważ każdy z nas ma w swej istocie zarówno człowieczeństwo, jak i boskość.
Dane techniczne
Autor | Jean-Yves Lelup |
Tłumacz | Sławomir Poloczek |
Data wydania | 2023, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366200753 |
Liczba stron | 176 |
Wymiary | 130 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.