Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Matsun Lactobacterium mazuni "Karine" Str.2 7,5g, 30 kapsułek
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Farba NoEM Electro Protector 3,5 kg Wydajność 25 m2
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
Piękno ludzkiej duszy
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Cykl "Prawdziwe życie" to manifest bezcennego daru indywidualności – zarówno wolności, jak i odpowiedzialności związanej z życiem w zgodzie z własnym światłem, wolnym od pojęć i ideologii narzuconych przez innych – niezależnie od tego, czy są to rodzice, nauczyciele, księża lub politycy.
Wyzwanie polega na tym, aby nie brać niczego za pewnik, nie pozostawiać niezbadanego żadnego tematu tabu. Odważnie wkroczyć w nieznane, nie mając pojęcia, co się stanie: z kreatywnością i wrażliwością, ale bez przyjętej ideologii.
Osho porusza odwiecznie nurtujące ludzkość kwestie – istotę wiary w Boga, sens współczucia, co się dzieje, gdy umieramy. Dzieli się historiami z własnego życia, wnosi nowe spostrzeżenia do starych przypowieści oraz tworzy nową, bardziej autentyczną narrację o tym, co my, ludzie, robimy na tej planecie i dlaczego tu jesteśmy.
Osho mówi: "Musisz przejść transformację i tylko ty możesz to zrobić. Z wyjątkiem ciebie nikt inny nie może tam dotrzeć. To właśnie piękno ludzkiej duszy: jest ona absolutnie niedostępna dla nikogo. Nikt nie może dotknąć twojego wnętrza".
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | OSHO |
Tłumacz | Bogusława Jurkevich |
Data wydania | 2024, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382527254 |
Liczba stron | 288 |
Wymiary | 140 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.