Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Centra i ciała subtelne
- Kwantowy świat. Jak nauka kwantowa wyjaśnia miłość, śmierć i sens życia
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
Piękno ludzkiej duszy
Cena regularna:
34,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Cykl "Prawdziwe życie" to manifest bezcennego daru indywidualności – zarówno wolności, jak i odpowiedzialności związanej z życiem w zgodzie z własnym światłem, wolnym od pojęć i ideologii narzuconych przez innych – niezależnie od tego, czy są to rodzice, nauczyciele, księża lub politycy.
Wyzwanie polega na tym, aby nie brać niczego za pewnik, nie pozostawiać niezbadanego żadnego tematu tabu. Odważnie wkroczyć w nieznane, nie mając pojęcia, co się stanie: z kreatywnością i wrażliwością, ale bez przyjętej ideologii.
Osho porusza odwiecznie nurtujące ludzkość kwestie – istotę wiary w Boga, sens współczucia, co się dzieje, gdy umieramy. Dzieli się historiami z własnego życia, wnosi nowe spostrzeżenia do starych przypowieści oraz tworzy nową, bardziej autentyczną narrację o tym, co my, ludzie, robimy na tej planecie i dlaczego tu jesteśmy.
Osho mówi: "Musisz przejść transformację i tylko ty możesz to zrobić. Z wyjątkiem ciebie nikt inny nie może tam dotrzeć. To właśnie piękno ludzkiej duszy: jest ona absolutnie niedostępna dla nikogo. Nikt nie może dotknąć twojego wnętrza".
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | OSHO |
Tłumacz | Bogusława Jurkevich |
Data wydania | 2020, Luty |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381432221 |
Liczba stron | 288 |
Wymiary | 140 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.