Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prawa ewolucji świadomości
- Harmonia - percepcja pozazmysłowa jako klucz do tajemnic Wszechświata
- Inne światy. Przygotowanie do kontaktu
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Kalendarz ścienny Majów na 2025 rok
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Sirius-D Classic (100g)
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
Podróż w głąb siebie. Kolejny krok ku świadomości życiu
Cena regularna:
39,50 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Colin P. Sisson psycholog i metafizyk, autor znanych już polskiemu Czytelnikowi książek Twoje prawo do bogactwa, Klucz do samopoznania,witalności i miłości - rebirthing w praktyce, oraz Wewnętrzne przebudzenie jest twórcą szeroko stosowanej metody rozwoju osobistego zwanej "integracja oddechem".
W niniejszej książce autor zachęca nas di tego, bysmy lepiej poznali samych siebie i dzięki temu osiągnęli poczucie jedności z całym wszechświatem i z każdą jego cząstką. Uświadomienie sobie owej łączności z naturą i odkrycie jej tajemnic pozwoli nam stworzyć nową wspaniałą rzeczywistość i cieszyć się życiem tu i teraz. Przestaniemy odgrywać role ofiary i przystąpimy do wewnętrznej pracy nad sobą, która da początek naszej drodze ku świadomemu przeżywaniu otaczającego nas piękna.
To podręcznik dla wszystkich, którzy dokonali pewnego podstawowego wyboru: że chcą świadomie uczestniczyć w procesie własnej edukacji. Także dla doradców, konsultantów, rabirtherów 9terapeutów odradzania oddechem), psychologów, nauczycieli, rodziców.
(z przedmowy Ewy Foley)
Autor: Colin P. Sisson
Tłumacz: Agata Błaż
Dane techniczne
Autor | Colin P. Sisson |
Tłumacz | Agata Błaż |
Data wydania | 2006 |
Numer wydania | 4 (poprawione) |
ISBN | 83-87025-59-3 |
Liczba stron | 448 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.