Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Porady naturoterapeutki Barbary Kazany. Część 1
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Narum 500 mg (30 tabletek)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
Potęga intencji. Naucz się współtworzyć swój świat
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wayne W. Dyer badał intencję jako występującą we wszechświecie siłę, która pozwala na zaistnienie aktu stworzenia. Opisuje ją nie jako coś, co się robi, ale jako energię, której jesteśmy częścią. Wszyscy zostaliśmy stworzeni dzięki jej niewidzialnej mocy.
Część I wyjaśnia podstawy intencji, przedstawia prawdziwe historie i przykłady łączenia się z intencją. Dyer twierdzi, że cechami uniwersalnego umysłu intencji są: twórczość, dobroć, miłość, piękno, rozwój, nieskończona obfitość i otwarcie na innych – i właśnie je człowiek powinien przejąć.
Część II to poradnik – tłumaczy, jak wprowadzić w życie informacje zawarte w poprzednich rozdziałach.
Część III to pełen humoru opis wizji człowieka na stałe związanego z uniwersalną mocą intencji.
Dr Wayne W. Dyer był światowej sławy pisarzem i mówcą zajmującym się tematyką samorozwoju. To autor ponad 20 książek, wielu nagrań i filmów występował też w setkach programów telewizyjnych i radiowych. Wayne Dyer był doktorem w dziedzinie doradztwa pedagogicznego na uniwersytecie stanowym oraz wykładowcą w nowojorskim St. John`s University.
Dane techniczne
Autor | Wayne W. Dyer |
Tłumacz | Cezar Matkowski |
Data wydania | 2024, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788375799118 |
Liczba stron | 272 |
Wymiary | 155 x 228 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.