
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Kod uzdrawiania
- Medytacje. Dobra Karma
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Bajki nie tylko chińskie dla ambitnych
- Nieznany Świat 12/2023 (396)
Przeprogramuj swój mózg
Cena regularna:
59,90 zł
towar niedostępny






Opis
Program treningowy dla nastolatków.
Być może uważasz, że niektórzy ludzie po prostu rodzą się spokojni, podczas gdy pozostali są skazani na zmaganie się z lękiem przez całe życie. Może sądzisz, że nie jesteś w stanie przezwyciężyć zamartwiania się, niepewności siebie czy samokrytyki. Na szczęście dla ciebie to nieprawda!
Dzięki specjalnym ćwiczeniom umysłowym możesz zwiększyć opanowanie, osiągnąć spokój i wzmocnić wiarę w siebie. Niniejsza książka jest czymś więcej niż zwykłym poradnikiem – to kompleksowy plan treningowy dla twojego mózgu, siłownia dla twojego umysłu. Pozwoli ci przeprogramować mózg tak, by odczuwać większy spokój, przestać wciąż się zamartwiać i rzadziej działać w trybie lęku.
Autorki książki opracowały niezwykle przyjazny i przystępny program, który wytrenuje twój umysł i wzmocni nowe połączenia nerwowe w twoim mózgu. Obejmuje ON dziesięć podstawowych umiejętności potrzebnych do przeprogramowania mózgu, tak aby:
przezwyciężyć lęk,
przestać krytykować siebie,
być tu i teraz,
uwolnić się od bólu emocjonalnego,
zwiększyć odporność psychiczną,
zmieniać perspektywę,
ostudzić silne emocje,
przestać odkładać działanie na później,
być człowiekiem pewnym siebie,
utrzymać wypracowane rezultaty.
Dane techniczne
Autor | Debra Kissen, A. D. Kendall, M. Lozano, M. Ioffe |
Tłumacz | Anna Sawicka-Chrapkowicz |
Data wydania | 2021, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788374899314 |
Liczba stron | 168 |
Wymiary | 190 x 245 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.