Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Węgielki do spalania żywicy
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Uśmiech nieśmiertelności
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Multi-B Complex
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
Przeprogramuj swój mózg
Opis
Program treningowy dla nastolatków.
Być może uważasz, że niektórzy ludzie po prostu rodzą się spokojni, podczas gdy pozostali są skazani na zmaganie się z lękiem przez całe życie. Może sądzisz, że nie jesteś w stanie przezwyciężyć zamartwiania się, niepewności siebie czy samokrytyki. Na szczęście dla ciebie to nieprawda!
Dzięki specjalnym ćwiczeniom umysłowym możesz zwiększyć opanowanie, osiągnąć spokój i wzmocnić wiarę w siebie. Niniejsza książka jest czymś więcej niż zwykłym poradnikiem – to kompleksowy plan treningowy dla twojego mózgu, siłownia dla twojego umysłu. Pozwoli ci przeprogramować mózg tak, by odczuwać większy spokój, przestać wciąż się zamartwiać i rzadziej działać w trybie lęku.
Autorki książki opracowały niezwykle przyjazny i przystępny program, który wytrenuje twój umysł i wzmocni nowe połączenia nerwowe w twoim mózgu. Obejmuje ON dziesięć podstawowych umiejętności potrzebnych do przeprogramowania mózgu, tak aby:
przezwyciężyć lęk,
przestać krytykować siebie,
być tu i teraz,
uwolnić się od bólu emocjonalnego,
zwiększyć odporność psychiczną,
zmieniać perspektywę,
ostudzić silne emocje,
przestać odkładać działanie na później,
być człowiekiem pewnym siebie,
utrzymać wypracowane rezultaty.
Dane techniczne
Autor | Debra Kissen, A. D. Kendall, M. Lozano, M. Ioffe |
Tłumacz | Anna Sawicka-Chrapkowicz |
Data wydania | 2021, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788374899314 |
Liczba stron | 168 |
Wymiary | 190 x 245 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.