
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Leczenie poprzez nerw błędny. Pokonaj lęk, depresję, stres i traumę poprzez regulację układu nerwowego
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Tak wymyślono chrześcijaństwo
- Przebudzenie Nadświadomości. Przewodnik po Ewolucji Duszy
- Podróż na Jowisza
- Historia ewolucji świadomości
- Leczenie żywieniem. Źródło życia i zdrowia
- Wahadło IZIS makro
Psychologia procesu w relacjach
Cena regularna:
44,99 zł
towar niedostępny






Opis
Poprawione i uzupełnione wydanie w nowym tłumaczeniu.
Uzupełniając terapię rodzinną o sen i pracę z ciałem, Arnold Mindell stosuje psychologię zorientowaną na proces do pracy z relacjami. Bada teorię hologramu, nieświadomość zbiorową oraz odkrycia współczesnej fizyki i biologii, aby pokazać, jak świadomość każdej jednostki wpływa na ułatwienie komunikacji w związkach.
O autorze
Arnold Mindell (ur. 1940), amerykański psychoterapeuta, psycholog, twórca psychologii zorientowanej na proces (POP, skrót od ang. Process Oriented Psychology). Jest autorem wielu publikacji na temat snów, świadomości, szamanizmu, konfliktów i transformacji. Jego najważniejsze książki to: O pracy ze śniącym ciałem (1985, wyd. pol. 1991), Siedząc w ogniu. Wykorzystanie konfliktów i różnic między ludźmi dla transformacji dużych grup (1995, wyd. pol. 1998), Siła ciszy: metody całodobowego świadomego śnienia (2000, wyd. pol. 2007), O istocie snów: psychologiczna i duchowa interpretacja snów (2001, wyd. pol. 2007). Prowadzi warsztaty na całym świecie, jest częstym prelegentem konferencji naukowych, a także występuje jako specjalista w programach telewizyjnych i audycjach radiowych. Mieszka w Portland w stanie Oregon.
Dane techniczne
Autor | Arnold Mindell |
Tłumacz | Paweł Luboński |
Data wydania | 2023, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382524505 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 145 x 215 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.