Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Narum Fast - metabiotyk 200 mg, (30 kapsułek)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- PILONYX
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Być w świecie, ale nie z tego świata
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
Rozproszone umysły. Przyczyny i leczenie zespołu deficytu uwagi
Cena regularna:
59,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
W książce Rozproszone umysły autor obala mit genetycznego podłoża ADD i daje nadzieję oraz porady żyjącym z tym zespołem dzieciom i dorosłym. Dzięki potraktowaniu ADD nie jako dziedzictwa genetycznego, lecz odwracalnego zaburzenia i opóźnienia rozwojowego, książka ta ułatwia rodzicom zrozumienie ich dzieci z ADD, a dorosłym z tym zespołem zdobycie lepszego wglądu we własne emocje i zachowania.
Dzięki mądrości i doświadczeniu zdobytym przez lata praktyki i badań Maté stworzył lekturę obowiązkową dla rodziców oraz każdego zainteresowanego zagadnieniem formowania się biologii i psychologii ludzkiego mózgu pod wpływem doświadczeń z dzieciństwa.
Gabor Maté jest cenionym prelegentem, rozchwytywanym ze względu na ekspercką wiedzę na różne tematy, takie jak uzależnienia, stres i rozwój dzieci. Napisał kilka bestsellerowych książek, w tym wielokrotnie nagradzaną Bliskie spotkania z uzależnieniem. W świecie głodnych duchów, a także Kiedy ciało mówi nie. Koszty ukrytego stresu oraz Mit normalności. Trauma, choroba i zdrowienie w toksycznej kulturze. Jego prace były publikowane na całym świecie i tłumaczone na kilkadziesiąt języków.
Dane techniczne
Autor | Gabor Mate |
Tłumacz | Piotr Ciślak |
Data wydania | 2024, Luty |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381434607 |
Liczba stron | 336 |
Wymiary | 150 x 225 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.