Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- ADR Sol Powder (60g)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Terapia inhalacyjna wodorem
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Anti-radiations Gold 24 k. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
Siła wieku. Szczęśliwe życie w epoce długowieczności
Cena regularna:
44,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
W głośnej na cały świat Pochwale powolności Carl Honoré uchwycił ducha naszej epoki. W swojej nowej książce opisuje inny ważny trend: rewolucyjną i bardzo potrzebną zmianę w naszym podejściu do starzenia się.
Na to, że się starzejemy, nie ma rady. W epoce długowieczności możemy jednak starzeć się lepiej niż nasi przodkowie. Carl Honoré jeździ po świecie i rozmawia z pionierami zmian w myśleniu o starości. Przygląda się kulturowym, medycznym i technologicznym trendom, które pomogą nam w pełni korzystać z dłuższego życia. Pokazuje, że czas skończyć z uprzedzeniami i stereotypami na temat różnych grup wiekowych. Porzućmy schemat, który każe nam uczyć się za młodu, pracować w średnim wieku, a odpoczywać na stare lata. Nauka, praca, odpoczynek, troska o innych, wolontariat, zabawa i kreatywność mogą być integralną częścią naszego życia na każdym jego etapie.
Siła wieku to nowe spojrzenie na nasze dotychczasowe myślenie o edukacji, służbie zdrowia, pracy, designie, związkach oraz polityce. To ważna, inspirująca lektura i drogowskaz dla tych, którzy w bagażu lat chcieliby widzieć błogosławieństwo, a nie balast.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Carl Honore |
Tłumacz | Łukasz Witczak |
Data wydania | 2020, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788364488306 |
Liczba stron | 280 |
Wymiary | 130 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.