Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Nieznany Świat 8/2019 (344)
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Sirius-D Classic (100g)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
Słowiańskie zaświaty. Wierzenia, wizje i mity
Cena regularna:
42,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Po serii znakomitych artykułów autor tym razem w sposób syntetyczny podejmuje niełatwą próbę zgłębienia wiedzy na temat słowiańskich zaświatów, widzianych przez pryzmat nielicznych w gruncie rzeczy źródeł pisanych, fascynujących źródeł folklorystycznych, wymownych źródeł językoznawczych i bezcennych jak uzasadnia, świetnie znanych mu źródeł archeologicznych.
Na tej podstawie buduje on swoją, wielce erudycyjną, wizję słowiańskiego kosmosu, zabierając czytelnika w interesującą podróż po różnych jego rewirach, pełnych bogów, demonów i zmarłych. Przybliżając kolejne elementy mitu kosmologicznego, posiłkuję się różnymi odniesieniami do osiągnięć współczesnej humanistyki, co pozwala nie tylko zorientować się w aktualnym stanie badań, obejmujących to zagadnienie, ale również przybliżyć tok rozumowania autora, z łatwością poruszającego się w tej niełatwej przecież, abstrakcyjnej materii.
Wielką zaletą książki jest to, że w pełni spełniając wszelkie kryteria opracowania naukowego napisana jest językiem wielce przystępnym, pozwalającym na lekturę nie tylko specjalistom, ale również mniej przygotowanym merytorycznie Czytelnikom zafascynowanym tematyką religijności Słowian.
Dane techniczne
Autor | Paweł Szczepanik |
Data wydania | 2022, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788362586738 |
Liczba stron | 190 |
Wymiary | 170 x 240 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.