
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Umysł na wolności
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Numerologia czasu teraźniejszego
- Narum Vagine 150 mg (30 kapsułek)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
Stwórz dobra starość. Nie wysyłaj życia na emeryturę!
Cena regularna:
44,00 zł
towar niedostępny






Opis
Życie jest piękne w każdym wieku, rzecz w tym, by jego urodę umieć i chcieć dostrzec. Dlatego nie odwołujmy się uparcie do tykającego zegara biologicznego. To nie powód, by stroić smętne miny, nakładać maskę cierpiętnika. Być może dla świata jesteś już starcem, ale dla niektórych ludzi wciąż jesteś całym światem. Choćby z tego powodu warto zachować witalność oraz piękny umysł.
Dopiero na starość dostrzega się unikalność piękna oraz to, jakim cudem jest rozkwitanie kwiatów pośród fabryk i armat, istnienie wierszy obok gazet i papierów wartościowych.
Życie jest zbyt krótkie, by starzeć się brzydko. Zamiast tracić siły na frustrujące narzekania, skupmy się na działaniu, na radosnych odczuciach. Zamiast katowania bolesnymi rozliczeniami i pretensjami, patrzmy na świat pogodnymi oczami, ciesząc się, że jeszcze jesteśmy jego częścią. Niech ta książka będzie początkiem rozmowy z samym z sobą o wspomagających aniołach i dręczących demonach.
Andrzej Kapłanek podróżnik, żeglarz, alpinista, publicysta, autor kilkunastu książek pobudzających wyobraźnię, wywołujących spory. Stoik i abnegat wyciskający z życia wszystko co piękne i ekscytujące.
Dane techniczne
Autor | Andrzej |
Tłumacz | Kapłanek |
Data wydania | 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7649-162-2 |
Liczba stron | 250 |
Wymiary | 145x205 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.