
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

Szczęśliwy pies
towar niedostępny






Opis
Książka dla osób, które pragną po raz pierwszy przyjąć psa do swojego domu oraz dla właścicieli psów, którzy chcieliby w bardziej świadomy sposób zadbać o swojego pupila.
Autorka w przystępny sposób przekazuje praktyczną wiedzę niezbędną do prawidłowego wychowania i utrzymania psa. Tematyka poruszana w książce obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące: - wychowania - żywienia - rozmnażania i sterylizacji - profilaktyki - doboru rasy Celem książki jest podniesienie ogólnej wiedzy i wrażliwości właścicieli psów, co powinno zaowocować lepszym zrozumieniem psychiki i potrzeb psa, ułatwić rozwiązywanie codziennych problemów, co w konsekwencji zwiększy zadowolenie właściciela oraz bezpieczeństwo domowników.
Wydawałoby się, że o naszych czworonożnych towarzyszach powiedziano już wszystko Okazuje się jednak, że nie! Dorota Sumińska kolejny raz zadziwia nas wnikliwą analizą psiej natury. Co więcej, przybliża nam tematy bardzo ważne i trudne – dotyczące sterylizacji i kastracji, bezdomności zwierząt, adopcji starszych psów. We wznowieniu Szczęśliwego psa uświadamia nam nie tylko to, jak wielkim szczęściem jest być opiekunem psów, ale też jak wiele szczęścia możemy im ofiarować. Jednym z najpiękniejszych przesłań uzupełnionego wydania tej książki jest stwierdzenie, że to my, ludzie, powinniśmy uczyć się od naszych psich przyjaciół prawdziwej mądrości, pogody ducha i bezinteresowności. Kiedy zmienimy nasz punkt widzenia na żyjące wokół nas zwierzęta, z pewnością dostrzeżemy w ich oczach wielką radość, uśmiech i szczęście. Okażmy psu serce i zrozumienie, a zwykły kundelek stanie się najwspanialszym „rasowym” towarzyszem.
Dane techniczne
Autor | Dorota Sumińska |
Data wydania | 2016 |
Numer wydania | 3 rozszerzone i uaktualnione |
ISBN | 978-83-7579-568-4 |
Liczba stron | 112 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
tagi | pies |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.