
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Acerola (100 tabletek)
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Sirius-D Classic (100g)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Tęsknota Duszy
- Jak zrobić szarlotkę od podstaw. W poszukiwaniu przepisu na nasz Wszechświat – od powstania atomów do Wielkiego Wybuchu
- W poszukiwaniu sekretnej wiedzy
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
Szczęśliwy związek z pomocą Aniołów
Cena regularna:
49,00 zł
towar niedostępny






Opis
Większość z nas marzy o tym, by znaleźć swoją drugą połowę, być szczęśliwym w miłości, razem przeżyć najwspanialsze chwile.
Niezwykła książka, „Szczęśliwy związek z pomocą Aniołów”, opisuje codzienne relacje w związku dwojga ludzi, trudy oraz sytuacje awaryjne, czy niemożność porozumienia z ukochaną osobą. Opisuje je, co ciekawe, z dwóch zupełnie odmiennych perspektyw – z jednej strony Aniołowie radzą, jak uratować związek, kształtować przyjaźnie, jak rozpalać namiętność. Z drugiej, do tej samej życiowej sytuacji odnoszą się rady z pogranicza psychologii i życiowego doświadczenia.
Sprawdź, jak te dwie, na pozór zupełnie nieprzystające do siebie przestrzenie – metafizyczna i skrajnie racjonalna – komentują ten sam życiowy dylemat. Tu znajdziesz różne rozwiązania codziennych, znanych każdemu z nas problemów, na które napotyka związek.
W książce odnajdziesz siebie, swoje niepokoje i zawirowania uczuciowe i znajdziesz proste rady Aniołów, jak uleczyć uczucia i odnaleźć to coś szczególnego w szczęśliwym partnerstwie.
Ten, z jednej strony ogromnie poważny, a z drugiej nieco przekorny, swoisty poradnik pokaże Ci zupełnie nowe spojrzenie na związki, miłość, zaufanie i przyjaźń.
Autor: Elżbieta Ellis
Dane techniczne
Autor | Elżbieta Ellis |
Data wydania | 2013, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7649-075-5 |
Liczba stron | 392 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.