Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Karty intuicyjne Desire (podręcznik + 35 kart)
- Księga Mirdada. Dziwna opowieść o klasztorze, zwanym niegdyś Arką
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Od lekarza do kucharza
Sztuka tworzenia rzeczywistości
Cena regularna:
59,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wyobraź sobie, że życie to wielki teatr, a ludzie to nieświadomi aktorzy. Twoja świadomość siedzi na widowni i obserwuje przedstawienie. Wiesz, że nikt na scenie nie wie, że wychowawcy wybrali im odgrywane role. Nie wiedzą, że mogą panować nad emocjami i myśli same myślą się w ich głowach. Nie wiedzą, jak być szczęśliwi, choć tego pragną. Nie wiedzą, że mogą dowolnie zmieniać role, które odgrywają. Nie wiedzą, że to tylko gra i chorobliwie się angażują. Nie wiedzą, że są zakładnikami przeszłości i są sterowani przez ego.
Życie to gra nieskończonych możliwości.
Nieświadomi potrafią oceniać siebie, innych ludzi oraz sytuacje życiowe na kilka sposobów. Z przypływem wiedzy i doświadczeń poszerza się świadomość. Dostrzegamy przyczyny, przestajemy koncentrować się tylko na skutkach. Zaczynamy widzieć przeszłość, teraźniejszość i przyszłość bez zniekształceń ego. Otwierają się drzwi do nieskończonych interpretacji otaczającej rzeczywistości. To najważniejszy krok na drodze do nirwany.
Czas na świadome kreowanie rzeczywistości, najpiękniejszy etap w ewolucji ludzkości. Zapraszam Cię do świata nieograniczonych możliwości.
(Dawid Piątkowski)
Dane techniczne
Autor | Dawid Piątkowski |
Data wydania | 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-65590-04-6 |
Liczba stron | 216 |
Wymiary | 125x185 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.