Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Węgielki do spalania żywicy
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Multi-B Complex
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Uśmiech nieśmiertelności
Tajemne doktryny Różokrzyżowców
Opis
Różokrzyżowcy raz po raz pojawiają się w różnych momentach dziejów myśli chrześcijańskiej i europejskiej, choć ich korzeni należałoby szukać w starożytnych szkołach myśli mistycznej Wschodu i Zachodu. Przez stulecia pilnie strzegli oni dostępu do swej wiedzy, o ich umiejętnościach, graniczących z magią opowiadano legendy, a do ich tradycji odwoływali się słynni wolnomularze.
Pośród przedstawicieli tej doktryny znajdowali się wielcy mistycy, filozofowie, a także ludzie sztuki czy polityki. Książka ta poświęcona jest naukom powstałego w XV wieku tajnego stowarzyszenia. Czym w istocie było bractwo Różanego Krzyża? Jak doszło do jego powstania? Czy świętą wiedzę, do której się odwoływało, naprawdę odziedziczyło po zaginionych kontynentach Atlantydy i Lemurii? Odpowiedzi na te pytania, a także na wiele innych czytelnik odnajdzie w tej niezwykłej pracy.
Autor próbuje w możliwie przystępny sposób przedstawić niektóre techniki dostępne do tej pory jedynie adeptom zaawansowanym na tej ścieżce rozwoju, a umożliwiające osiąganie wyższych poziomów świadomości i duchowego oświecenia. Stworzył przewodnik po filozofii i praktykach bractwa, w którym objaśnia niektóre z bogatego zasobu ich ezoterycznych koncepcji dotyczących pochodzenia duszy, alchemii, reinkarnacji, innych wymiarów egzystencji, zjawiska aury, itp.
Dane techniczne
Autor | William Walker Atkinson |
Data wydania | 2019, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788360280065 |
Liczba stron | 262 |
Wymiary | 148 x 207 mm |
Okładka | miękka |
tagi | wolnomularstwo bractwo Różanego Krzyża |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.